SOBRE NOSALTRES

Sobre Medical Medical Association, PA

La nostra història
L’Associació Mèdica Infantil té una llarga trajectòria en proporcionar serveis pediàtrics a nens, nens i adolescents de la nostra comunitat. El nostre fundador, el doctor Joe Caplan, era un pediatre a Long Island, Nova York, i es va traslladar a Florida per retirar-se. El doctor Caplan aviat va descobrir que no estava preparat per a una vida de lleure, i va obrir la primera oficina de l'Associació Mèdica Infantil a prop de l'Hospital General de Plantació el 1966. CMA es va expandir el 1973 amb la incorporació del doctor Oscar Betancourt, natural de Cuba amb excel·lència. formació pediàtrica a Chicago i Miami, contractada per donar servei a la creixent comunitat de parla espanyola a West Broward. A la dècada de 1980, el nostre nucli principal va ser el doctor Betancourt, el doctor Litvak, el doctor Spunt, el doctor Fernandez i el doctor Pearson. La nostra primera dona, la doctora Sirota, va sobrenomenar “Dr. X ”, es va unir el 1990, seguit pel doctor Stavitsky, el doctor Leon, el doctor Valdes, el doctor Louis, el doctor Deulofeut i el doctor Penson. Avanç cap al 2020, actualment som un equip de nou pediatres i vuit professionals infermeres certificats a la taula, que atenen pacients 7 dies a la setmana, 365 dies a l’any a les nostres oficines de CMA a Plantation, Tamarac i Coral Springs i a través de serveis de telemedicina. quan es desitgi. Durant les últimes cinc dècades, ha estat el nostre privilegi tenir cura del cor d’aquesta comunitat i continuarem el nostre compromís d’estar aquí per a vostè, generació en generació. Us donem la benvinguda a la nostra família CMA i esperem treballar junts per promoure la salut i el benestar dels vostres fills i de tots els vostres fills.

La nostra missió

La nostra missió és proporcionar una assistència mèdica excel·lent en un entorn que promogui el benestar, dóna suport a les famílies, honora la diversitat i respecta les necessitats úniques de cada pacient. Som els vostres companys de cura del vostre fill des del naixement fins als 21 anys. Agraïm les relacions individuals i comunitàries que hem desenvolupat des que l’associació mèdica infantil va obrir les seves portes a Plantation el 1966 i ens comprometem a continuar sent aquí per servir la nostra comunitat a les nostres oficines, per telèfon i mitjançant serveis de telemedicina a través del portal del nostre pacient, 7 dies a la setmana, durant molts anys a venir.